én speciel még mindig tolom a gamet, nekem nagyon tetszik a játékmenet, bár itt ott télleg gázos. Én nem játszottam az UFO sorozat korábbi részeivel, a legutóbbi turn-based strat. game a Jagged aLliance 2-volt amivel játszottam, az is nagyon bejött.
Igazából nem nagyon értem hogy hogy lehetett egy ilyen egyszerû játékhoz ennyire elkurni a grafikai motort. Valami szégyen de nagyon. Semmi megterhelõ számítást nem kell végeznie a gépnek, még limitált a pálya mérete is hát mi kell még hogy rendes motort csináljanak?
A játékmenetbeli problémáim:
- sokszor állandoan barangoglni kell a pályán hogy végre egy kurva ellenfelet találjak. Nem tom mért nincs az ellenfelekben valami extra jo érzékelö képesség, hogy felénk jöjjenek és utközbe beálljanak egykét doboz mögé mert ez a fel alá téblábolásuk elég gáz.
- azér elég durva, hogy mikor már majdnem az egész világot meghoditottam és már csak 2 provincia maradt (és 1 nap a visszaszámlálásbol) hirtelen a föbázis körül (europa) 4-5 cultist provincia tünik fel (amelyeket elfoglaltak tölem). Mondom mivan??? ha én csak szomszédos provinciákat tudok elfoglalni, akkor õ hogy tud az én bázisom kellös közepén elfoglalni egy területet? majdnem szájbabasztam.
- lehet én nem jöttem még rá, de hogy az istenbe lehet pozitiv resource income-ot elérni? ha egy provinciához akarok tracket épiteni ahol pl. az elsö nyersanyagbol +30-van, akkor nekem a +1 track = -10, -7, -9 (kb ennyit) levon a három nyersanyagbol. Nem gáz ez? többet von el mint amennyit megszerezhetünk egy tartomány bányájábol? ezt eddig nem értem.
Amugy meg az intellgenciájuk nagyon retek az elleneknek. Olyan egyszerü "kifutok majd vissza, és utánamjön, közben 3 burst-fireös xm8-as trooperrel állok ott" trükkök akármikor bejönnek.