A Medal of Honor Airborne ezen javítócsomagja két új térképet tartalmaz, egy feladatmódot a többszemélyes játékhoz, két új fegyvert a dedikált szerver játékokhoz, valamint kijavít számos, a többszemélyes játékban elõforduló hibát.
• A dedikált szerverekben a puska osztály fegyvere kicserélhetõ egy távcsõ nélküli Springfieldre.
• A dedikált szerverekben a puska osztály fegyvere kicserélhetõ egy távcsõ nélküli G43-ra.
• A Heraklion pálya minden többszemélyes játékmódban játszható.
• „A vadászat - Klasszikus” pálya minden többszemélyes játékmódban játszható.
• A többszemélyes játék minden pályájánál van Feladatmód.
• Játék közbeni szerver adminisztrációs eszköz (Rcon).
• Egy új szerver parancs, a „közlés”, aminek segítségével a szerveradminok bejelentéseket tehetnek a konzolon vagy a játék közbeni RCon eszközön keresztül. A bejelentések minden csatlakozott kliensen megjelennek, megkülönböztetésüket pedig külön elõtag, illetve eltérõ szín biztosítja.
• Monstantól minden játékbeli üzenetet tárol a játékkonzol (a hozzáféréshez nyomd meg a ‘ gombot)
• A feladatmódban több opció lehetséges arra vonatkozólag, hogy melyik csapat védekezzen.
• Többszemélyes játékban állítottunk a G43 tûzgyorsaságán.
• Többszemélyes játékban állítottunk a Thompson sebzésén.
• Állítottunk a "pontos ravaszon", hogy a játékos ne tudja örökké visszatartani a lélegzetét. A lélegzet visszatartás és fulladás ideje állítható a szerver ini fájlban.
A játék közbeni Rcon eszköz használatához nyomd meg a ` billentyût egy többszemélyes dedikált szerver játék alatt, hogy megnyisd a konzolt, majd üss be egy parancsot. A szintaxis a következõ:
H a játék létrehozása mérkõzésszerkesztõvel történik, alaphelyzetben a tengelyhatalmiak állandóan védekeznek. A védekezési opciók csak a speciális szerver .ini. fájljában állíthatóak be. Az alábbi opciók érhetõek el:
VÉDEKEZÕ_TENGELYHATALMIAK - Mindig a tengelyhatalmiak védekeznek. VÉDEKEZÕ _SZÖVETSÉGESEK - Mindig a szövetségesek védekeznek.
VÉDEKEZÕ _GYÕZTESEK - Az elsõ menet véletlenszerû, a gyõztes védekezik a következõ menetben.
VÉDEKEZÕ _VESZTESEK - Az elsõ menet véletlenszerû, a vesztes védekezik a következõ menetben.
VÉLETLENSZERÛ VÉDEKEZÕ - A védekezõ csapat véletlenszerûen kerül kiválasztásra minden menetben.
VÁLTAKOZÓ VÉDEKEZÕ - Az elsõ menet véletlenszerû, majd azt ezt követõ menetekben a csapatok felváltva védekeznek.
A kívánt opció eléréséhez változtasd az .ini. értékét a következõre:
• A játékosok választhatják az „Emlékezz rám” lehetõséget, így a rendszer megjegyzi a felhasználó jelszavát és felhasználónevét.
• A játékosok mostantól beállíthatnak egy klánjelzést, amely mindenütt megjelenik a játékos neve elõtt.
• A játékosok megadhatnak egy álnevet, amely a felhasználónév helyett megjelenik.
• A játékokat dedikált szerverrel, játékoslimit nélkül is lehet indítani.
MEGJEGYZÉS: a 12 fõs játékok támogatottak. Az ennél magasabb játékosszámot az EA nem támogatja, és gyengébb képességû gépeken teljesítményromlást okozhat. Javasoljuk a játékosoknak, hogy vegyenek vissza a játék beállításaiból, ha nagyobb létszámú játékban vesznek részt.
• A játékban minden képernyõ megfelelõen mutat 24 játékost.
MEGJEGYZÉS: A csapatok létszáma meghaladhatja a 12 fõt, de csak a 12 legjobb játékos fog feltûnni az eredményjelzõn. A játékos mindig láthatja, hányadik helyen állnak az eredményjelzõn, a játékosszámtól függetlenül.
• A Market Garden pálya minden módban játszható.