Ismerõs! Mondjuk a fejlesztésekben állandóan lemaradtam, pedig csaltam is. Megnéztem, hogy hol vannak lakható bolygók, utána visszatöltöttem, és pont annyi colony shipet csináltam, amennyi kellett. Mondjuk az adók és a lakosság növekedése összefüggött, és ha csak technológiára költöttem csökkent az adóbevételem is drasztikusan. Gondolom a csökkenõ hozadék törvényét akarták így modellezni. Volt olyan játék, hogy bright-ra vagy afölöttire állítottam minden AI-t, és jó oldalon sikerült is megcsinálni. Viszont a rossz oldalon már nem. A qrva "jók" mindig megtámadtak, míg ha én voltam "jó", akkor a "rosszakkal" mindig lehetett tárgyalni. Akkor most ki a jó és ki a rossz? Jó, mi? A "jókkal" való viszonyon a kereskedelem sem segített, azt is hagyták veszni, míg a "rosszak" nem, ha én voltam jó. Amint feltalálták a battleshipet már le is rohantak. Nekem meg azt sosem sikerült elsõnek felfedezni, akárhogy játszottam a fejleszéssel vagy az adókkal. Ja, és mindezt úgy, hogy olyan játékot már nem is folytattam, ahol nem én fedezem fel a diplomatic translatorokot, tehát mindig volt legalább +50-80 dipó elõnyöm velük szemben.