Azért kicsit csodálkozom, ha ez nem a "jó birodalomépítõs stratégiák" közé tartozik amit keresel akkor mégis mik azok? Ha pár nevet volnál kedves fölsorolni. Valóban ellentétben a Moo2 ill. Se4 (ezek az én kedvenceim) progikkal itt nem irányítod az ûrharcot ténylegesen, csupán fölszereled a hajókat és adott tulajdonságok eldöntik a kimenetelt. A földi harcon csodálom hogy kiakadsz, csak click az attack/skip gombra, pár másodperc, csupán jelzésértékû. És szégyenkezve bevallom én mindig elmosolyodom és kellemes érzések töltenek el ha látom mert a régi idõk jutnak eszembe.
A játék megvételérõl. Olvastam újra kell nyomni a dvd-ket mert elfogytak, 150.000 példányt adtak el. Ne magyar oldalakon nézd mit keresnek, ugye híresen sok játékot lehet itthon eladni.
Folyamatos bugjavítás és tweakelés folyik, teljesen ingyenes ami el is várható, de látszik hogy törõdnek a vásárlóval.
A grafikáról: idéznék a journalsból
"The game's Direct3D engine reads in the .dxpacks and then the data files tell the game how to scale them based on your specific resolution. So things don't just get bigger, they get used based on the UI designer's intent.
So in a couple years when people are running 2800x1600, Galactic Civilizations will take advantage of that.
Also, the game's textures were developed using vectors instead of bitmaps. That means we can increase the detail and resolution of the in-game models very easily without it losing quality. The 3D engine itself has no polygon limit. Modders have already discovered that they can take 3D models intended for movie production or cut-scenes, export them as .X and put them into the game and they run. So ships with a million polygons are very possible."
Ha ez szerinted nem szebb mint a reunion, javaslom installáld azt föl ismét. Megdöbbensz majd és mész a szemészhez, valami gondod lehet. Esetleg rossz beállításokat használsz, próbálj ráközelíteni és látni fogod azért nem csúnya az. Nekem 1280x1024-ban tökéletes, egyszerûen elég.