Olvasgattam az idegen forumokat az adott linken, egy két érdekesség:
- külön lehet eldönteni, hogy a települést VÁROSnak (+kereskedelem), vagy KASTÉLYnak fejleszd (+katonaság opciók), attól függõen mire van szükséged. Remélem ez azt jelenti hogy lesz külön a klasszikus MTWs várostrom és fallal körülvett RTWos városostrom. Volt valami említés erõdökrõl, remélem lehet majd kõ végvárat építeni, baromi nagy fun volna védeni... :)
- a NAGY durranás : lesznek ugye a katonák közti harcban kivégzõanimációk... na a külföldi fórumon azt okoskodták össze, hogy ugye még mindenki emlékszik a RTW elsõ trailerére, ahol a barbárok in-game engine grafikával nyomulnak, de nem csak csapkodják a másikat, hanem konkrétan beledöfik a kardot a légionárius hasába, az ottragad, mire megmarkolja a nyelét és elrúgva a hullát kiszabadítja a kardot.
Na most elképzelhetõ hogy a MTW2 már ez lesz. :)) Álltítólag a CA-s fejlesztõk annó úgy nyilatokoztak a RTW-s trailerrõl, hogy tervezték hogy ilyen legyen a progi de aztán kivették, valszeg nem bírta volna el egy gép sem... de ha valaki megnézi a black and white-ot, ott már full animáltan harcolnak a vitézek.
A másik fun dolog hogy a fegyver/páncélfejlesztések látszódni fognak a csatában az egységeken... azaz ha a Peasantok fele gótikus páncélban vírit és kétkezes kard van nála, nem bizti hogy a miliciát kell arra az egységre ráküldeni. :)
A öldöklés következtében szétspriccelõ vér megjelenik az egységek ruháján. :)
A screenshotok alapján mintha a katonák a megfelelõ fegyverre váltanának harc közben, ez pl engem az RTWben idegesített, hogy a lovasság mindig lándzsával ment, a roham után is... pedig volt második fegyver, az ALT+klikkel lehetett elõhívni, csak soha nem használták...