Ez részemrõl is amolyan álom volt. Egybegyúrva mindaz, amit szeretek.
De ha azt vesszük már az elsõ részben is voltak alapértékeik, tulajdonságaik a karaktereknek (uralkodók, hercegek, tábornokok), melyek igen is kihatottak a játékmenetre. A kampányban mindenképpen.
A Rome-ban nem tudom, hová fejlõdött tovább, de biztos vagyok, hogy színesítették. Innen talán nem is nagy ugrás – legalábbis koncepció szinten -, hogy amellett, hogy mindenhatóként birodalmakat irányítunk, belebújhassunk egy-egy szereplõ bõrébe. Természetesen nem esztelen hack’n’slash-re vágyom, az tényleg nem illene bele, de egy átgondolt harcrendszerrel, még magasabb szintre lehetne emelni a játék élvezeti szintjét. Legalábbis annak, akit az érdekel. Szerintem az MTW egyik legnagyobb erénye az volt, hogy mindenki azzal foglalkozott, amivel akart (tartományokat menedzselt, ügynököket irányított, csatákat vívott, vagy mindezt egyszerre), ezért ennek sem kellene kötelezõnek lennie.
Snipa: köszönöm a tippet! Ránéztem, egész ígéretes.