"Õk nem játéktervezõk akik képrõl láttak római páncélt hanem esetleg lementek múzeumba esetleg egy teljes történelmi adattár állt a rendelkezésükre az elkészítéshez."
Kérdés : Szerinted a CA hogy gyûjtõtte az anyagot? Lement a múzeumba vagy pedig felkért egy _elismert_ szakembert a korral kapcsolatban, hogy segítse a munkájukat vs. néhány lelkes, az átlagnál olvasottabb fiatallal?
Az elsõ néhány RTR mod egész használható ötleteket adott, hasznos fejlesztés volt, utána elszálltak az önjelölt zsenik és saját szájuk íze szerint írták át a dolgokat, eltünt a színt, savat borsot adó egységek fele, azok is amikrõl írott források vannak, jött helyette a csiga módjára a saját nyálán csúszó gyalogság, a CTD-k és a halmozottan nem mûködõ, bugos "újítások", miközben két pofára kritizáljuk a készítõket hogy most akkor miért van/nincs ott Tier és mi dekurváraokosabbak vagyunk, miközben két mentés nem mûködik két verzió között stb. A történelmi ismereteiket pedig néhány ponton megkérdõjelezném azért, legalábbis az általam olvasott irodalom alapján..
Tény hogy a CA csinált történelmi kompromisszumokat - lásd egyiptom - de én ezt valahogy nem bánom. Igazából a stratégia térképen az AI (vagy inkább hiánya), és a túlzott római-centrikusság irritált.
Mindenesetre ez kissé offtopic (abba is hagyom részemrõl), inkább azt fejtsd ki szerinted a MTW2ben az eddigiek alapján mi az ami ríalizmért kiált. ;)