Hónap elején vettem valamit angol eBayrõl (ami lényegtelen, mert Hong Kongban volt az áru), amit PayPallel fizettem ki még aznap. Mindne flottul ment, eladó megköszönte szépen, elküldte a csomagot, majd mindketten vártunk. Tegnap (mivel ma 3 hete, hogya srác feladta a cumót), felhívtam a Nemzetközi Posta Kicserélõ SZolgálatot, hogy ugyanmár, érkezett-é nekem valamilyen csomga HK-ból. Azt mondták, hogy nagyon sajnálják, se név alapján nem tudnak küldeményre rákeresni, kell nekik vmi "feladási szám". Hogy ez mi a tököm, na mindegy...
Küldtem eg üzenetet az eladónak, hogy legyen oly szíves elküldeni nekem minden lehetséges infót a csomag feladásáról és annak körülményeirõl - ma reggel jött a mail, hogy sajnálattal közli, de a posta szerint a csomag elveszett valahol félúton, így kártéríteni fog az eredeti vételárral. Jött is azonmód a levél a PP-tõl, hogy refund érkezett, nosza mentem is, hogy visszawithdraw-oljam a számlámra.
Nade itt a bibi. A PP volt kedves azonmód visszarakni a pénzt a kártyámra (screenshot), viszont a bankomnál nincs semmi erre utaló jel! CIB-nél vagyok, CIBEZZ számlával, és az ahhoz járó Internetkártyámat regeltem a PP-n (aminek egyébként megvan az varázslatos tulajdsonág, hogy visszavenni rá a normál számlámra nem tudok), a PP accountom pedig Premier.