"de nekem az a gyanúm, hogy te még egy csészével sem ittál belõle"
Dehogynem! A R*****r*s*D***st címû (ez itt a reklám helye ;) kitalálható a sajtótermék neve) lap mellékleteként jutottunk hozzá, a Green Tea nevû termékhez, amirõl a #34-es hozzászólásomban értekeztem.
"én alapból nem fikáztam volna ilyen nyíltan a kávét...de ez az én véleményem, az hogy emellett egy "coffee" ízesítésû terméket is piacra dobnak, véleményem szerint is inkonzisztens üzletpolitikára vall..."
Látod ez az! Nagyban hírdetjük, hogy: "Pedig a kávé nem más, mint egy marék égetett anyag leve és nem a koffein miatt a legkárosabb!" - és ennek ellenére piacra dobunk egy kávét tartalmazó terméket.
Valahogy ez nekem túl ellentétes eszméknek tûnnek (ha egyszerre mondjuk egy kutyának, hogy maradj ott, és hogy idejöhetsz, vajon melyik parancsot fogja végrehajtani?). Ha nem dobálóztak volna a koffein és a kávé káros hatásaival, akkor talán elfogadhatóbbank tartanám ezt a marketingfogást.
"nem kapok semmiféle anyagi vagy nem-anyagi jutalékot"
Akkor megnyugodtam. Én sem a konkurrencia (nincs is konkurrencia, hisz ez "Új hazai világszabadalom.") megbízásából nyafogok, csak a misztifikált epresízûcsodakenõcsösöregedésgátlómágnesesfiatalítókúráló-csodaszerek (amelyek nem tartalmaznak E101010-t, és sok benne a €-vitamin) hallatán feláll a hátamon a szõr - és fanyalgok.