A túlzott misztifikálást én sem szeretem. A csodabogyóktól én is kivagyok. Ebben viszont pont az fog meg, hogy természetes forrásból készül, és semmi adalékanyagot nem tartalmaz. Emellett a szõlõmagolaj nagyon ütõs összetevõ. Ez dobja meg a hatást,amit véleményem szerint sem kell túlfényezni...de jól látod ez a marketing része. Bár én nem erre a tömeg (kommersz) marketingre összpontosítottam volna, hanem inkább egy fókuszáltabb piacra szánnám ezt a cuccot. Az ilyen öregedés-gátló hatását pont emiatt nem hangsúlyoznám...
Bár a vevõkör nemcsak olyan felvilágosult emberekbõl áll, mint pl. te, hanem sok a kommersz arc, akiknek lehet adagolni ezt a szöveget, mivel ezek mindenre rárabolnak! Tehát ebbõl a szempontból lehet jó a reklám-stratégia.
Tény, ami tény a termék biztos, hogy természetes-egészséges-jó ízû (kivéve 1-2-õt: bár ez szubjektív), és egy jó alternatíva a tea és kávé mellé. Sõt azok helyett! A feketénél mindenképp jobb!
"csak a misztifikált epresízûcsodakenõcsösöregedésgátlómágnesesfiatalítókúráló-csodaszerek (amelyek nem tartalmaznak E101010-t, és sok benne a €-vitamin) hallatán feláll a hátamon a szõr - és fanyalgok"
persze, én is fanyalgok az olyan termékeken, de ez szerintem egész más, csak vonatkoztass el a tömegmarketing részétõl...
Ami gyümölcsbõl van, ráadásul szõlõmagolajat tartalmaz, az biztos, hogy tuti cucc! Az íze is jó, szerintem be fog futni...
Ráadásul magyar, ha más nem, akkor emiatt legyen sikeres!!!