tanácsot szeretnék kérni November 2. kikapcsolták a szolgáltatást mer volt 2 hónap elmaradásunk -) november 14 . én feladtuk -) november 20-án mivel még mindig semmi felhívtuk õket és azt mondták hogy mivel rózsaszín postai utalványon lett fel adva így 4-6 hét ("a magyar posta hibájából")így amíg nem ér oda a pénz nem áll módjukba a szolgáltatást visszakapcsolni-) december 3-án e-mail -ben érdeklõdtünk "az összeg még sajnos nem érkezettt meg számlánkra" de hogy még fax-ol juk el a vevényt hátha meggyorsítja az ügyintézést(annak ellenére hogy 20-án azt mondták telóba hogy õk faxot nem fogadnak el)4-én el lett faxolva azóta várunk de semmi. A faluba még 4 család van így az 1ik már 4 hónapja vár :D akkor most kérdem én ilyenkor mit lehet csinálni mer se e-mail ekre nem kapunk választ és az "0-24" -s ügyfélszolgálat is állandóan foglalt