Akkor mondom másképp: létérdeke volt, amiért minden eszközt bevetett. Tegyük fel, hogy nem fekszik be, és úgy gondolja hogy neki az imázs fontosabb. Ezzel nem csak pénztõl esik el, de nem lesz jelen egy olyan piacon, ahol a vetélytársa, az MS jelen van. Nem egyszerûen kurválkodásról van szó, hanem fennmaradásról, létérdeknek is lehet nevezni, ha így jobb. Ugyanis azzal, hogy ha nem ezt tenné, önmagát zárná ki, és hosszabb-rövidebb úton de aláírná a végrendeletét. Ha nem teszi meg õ, megteszi más. Amit Te mondasz, hogy imázs különféle részeit nehéz visszahozni, stb. A globalizé nevû játékban ez a fene tudja hogy mûködik. Én legalábbis nem tartom annyira erõsnek és tudatosnak a viselkedést az imázs és a márkák felé, mint ahogy azt Te mondod. Pl. amikor az MSN egész egyszerûen törölt blogokat kormánykérésre. Volt felháborodás? Volt. Történt bármi is?!? Ezek után pedig megalakult egy szövetség, ami azt mondta, hogy õk márpedig nem fognak befeküdni Kínának. Komolyan foglalkoztat, hogy kik lehetnek vajon a tagjai...