Jah és az autók mérete azért nem növekedne mert a tdu-ban (tökmnd1 hogy most az 1-et vagy a 2-t nézzük mert ugyanazt az elgondolást alkamazza mind2) a bnk fájlok azért 3 illetve 6mb körüliek mivel textúrákat használnak ahhoz hogy a kocsi bizonyos részei részletesebbnek tûnjenek, mintha le lennéek modellezve. Ez a megoldás viszonylag jó volt 2006-ban de elég szar 2011-ben. Mivel a forza modellekben minden 3d-sen le van modellezve így nincs szükség nagy méretû textúrákra ergo nem növekedik jelentõsen a mérete a bnk-nak. Persze valemennyire igen, de ez végül csak 100-200 max 300kb-ot jelent 1 bnk-nál, így végül a kocsi külseje átlag 3200kb lenne a belseje pedig 4-5000kb, ami mellesleg már kissebb mint az alap tdu-s beltsõ bnk. Azt az 100-200kb többletet a kocsi külsejénél bõven kiegyensúlyozná a kocsi belsejének a bnk-ja és nem nõne a játék mérete úgy hogy sokkal jobb "minõségû" modellek lennének benne.
Egyébként ha az egész játékot hasonlítjuk akkor a tdu 2 még szarabbnak tûnik mint eddig mivel a forza-ban sokkal jobb a grafika, fizika, modellkidolgozottság. És a multiplayer részt sem istenítneém annyira a tdu 2-ben, amikor össze vissza laggol midnenki, a coop-eratív mód felesleges és idétlen szintén a lagg miatt, és olykor-olykor még nincs is szeró. Mind2 pálya jóval nagyobb mint a forza-ban bármelyik, de ezen kívül semmiben sem jobb. A Horizon meg ha jól tudom már a tdu-hoz hasonlóan egy nyitottabb pályával fog rendelkezni aminek a tdu-ban lévõ oahu-hoz megközelítõ mérete lesz.