"So you need a joystick (or something else) to fix the clutch into a position (joystick with a slider for example). Set clutch to manual and start the engine. Shift to 6 or 7 and release the clutch till the car rolls. Now don't release more. Thats all. This is a multitronic. But if you dose the throttle... you get the classic automatic t/m."
Kell egy joystick amin van gázkar, kézi kuplungot kell beállítani, elindítani a verdát, betenni a legmagasabb fokozatba, utána odaállítani a gázkart (azaz a kuplungot) ahol már "kúszik" (gurul) az autó.
Én most csináltam róla egy videót, de elég nagy átbaszás amit mutat az ember, mert ahhoz, hogy elérd ezt a hatást ami az õ videójában van, állandóan basztatni kell a kuplungot, mert egyszerûen kiforog tiltásig mikor lepadlózod, mivel ugye csúsztatja.. Nemsokára fent lesz, hogy én hogy csináltam, a beállításokkal együtt.