csak a lényeg - magas volt a Pannonos tarifám és jól jött volna ez a Ericsson telefon (kiváltott volna egy fényképezõt, MP3 lejátszót, rádiót és még adatokat cipelni is jó), így elmentem a T-Mobilhoz, ahol a feleségemmel vettünk egyet-egyet. Minden szép és jó volt, de igen hamar kiderült, hogy BÁRKI felhív bennünket, bármilyen más szolgáltatótól, vagy vezetékestõl és akár benne van a száma a telefonunk címjegyzékében akár nincs, a készülék mindíg azt írja ki, h "ISMERETLEN SZÁM". Elmentem a SE szervízbe, mert a fene sem gondolta volna, h ezt a szolgáltató "tiltotta le", ott azonnal frissítették a telefon szoftverét. Utána próba, újból nem mûködött. Tegnap vissza T-Mobilhoz, ahol kényszeredett mosollyal közölte a kiscsaj, h ezért NÁLUK HAVIDÍJAT KELL FIZETNI!!!
Magyarul: ha nem fizeted ki havonta a +190Ft-ot, akkor nem fogod tudni, éppen ki telefonál neked. Persze ennek akkor van nagyobb jelentõsége, ha egy számodra ismeretlen hívó telefonál, mert nem tudod visszahívni.
Olyasmirõl ne is beszéljünk, hogy a "csörögj rám és nem veszem fel, de tudom, hogy itt vagy a kapu elõtt" típusú mûveletek kivitelezhetetlenek. (Ennek kompenzálására vezette be valszeg a T-mobil azt, h a nem fogadott hívásaidról SMS-t kapsz - persze az kényelmetlenebb, mint látni a hívó számát kijelezve.)
Remélem érthetõ a probléma!
Mi ezt könnyen tudjuk demonstrálni a feleségemmel:
Felhívom, de nem veszi fel, én leteszem, majd megkérem, h hívjon vissza, õ persze nem tud - na, ez a probléma!
És remélem mindenkinek világos, hogy itt nem arról van szó, h a következõ vagy az összes hívásomnál rejtett legyen a számom (mert ez mûködik mellesleg)...!
A cellainfo: biztos azért is kell perkálni havi xxxFt-ot, h mûködjön :P