Nekromanta jegyeket magán viselõ - többfajta befejezéssel szolgáló - 3D kalandjátékon dolgozik a cseh Ra Images. Középkori angliában Nicholas Farepoynt nyomozót játsszuk, aki képes kivallatni a halottakat. Felfedezzük a sötéten fenyegetõ világot és Cavorn lassan haldokló városát, ahol megbüntetjük a kárhozottakat. Gyógyfüveket gyûjtögetünk mágikus italok készítéséhez, amelyek képességeinket erõsítik. Meggyilkolt lány ügyében kezdjük meg a nyomozást. Hamarosan egyre több hulla kerül utunkba, a város meg vészesen csúszni kezd az õrület szédítõ mélységeibe. Szörnyû titok nyomaira bukkanunk, amelynek sosem lett volna szabad a felszínre kerülnie. Gyermekgyilkosok mellett kutak vizének megmérgezõi és családi házak gyújtogatói akadnak horgunkra. Úgy néz ki, fõhõsünkben két személyiség harcol egymással: A modern bestiavadász és az õsrégi nekromanta, aki beszélni képes a halottakkal.
A Daemonica a démonok õsi nyelve, amelyet a világ létrehozásakor használtak fel. Akkoriban az erõ szavainak elsuttogása hegyeket emelt a magasba és csillagok fényét gyújtotta fel az égen. Folyók indultak útjukra és fák borultak lombba, madarak fakadtak dalra és szörnyek növesztettek karmot a teremtés szavainak hallatán. Nap robbant fénybe az örök éjszakában. Bevilágította a Földet és megkezdte örökké ismétlõdõ sétáját az égen.
Az emberi történelem során beszélt összes nyelv a Daemonicából ered. Talán minket szántak a világ urainak, hogy használjuk az õsi nyelvet. Ez volt az örökségünk, teremtésünk jegye. Bármi is volt, mára elpusztult számunkra. Csak szótöredékek maradtak fenn. A Bestivadászok még átadták utódaiknak, amire emlékeztek belõle. Ennek az örökségnek a segítségével juthatunk el az élet és a halál mezsgyéjére és beszélünk a meggyilkoltak lelkeivel.