A hozzászólásoddal kapcsolatban eszembejutott 3 gondolat.
1. Olvastam az Autó2-ben egy használtautó körképben 1-2 éve, hogy az olasz autók a 90-es évek elejéig voltak gyengék a rozsdásodási problémák miatt. Azóta ebben az újságban, amit én 11 éves tapasztalat alapján a legobjektívebbnek tartok a piacon, egy rossz szót nem szóltak az olasz autókról.
2. A márkaszervizben egy 100-150 ezer forintos alkatrészt 60 ezer km-nél akarank cserélni, mert a Fiat Magyarország "ezt a döntést hozta". Olaszországban ezt 120 ezer km-nél cserélik. Ez vajon miért van? Én arra gyanakszom, hogy egyszeruen le akarják húzni az embereket.
3. Az autószerelõm, akihez a márkaszervizbõl való kiábrándulásom óta hordom az autót, a jó olaj hiányával és a rossz útminõséggel magyarázza a hibákat. Elõbbin nem nehéz segíteni, utóbbihez pedig hozzá kell szokni sajnos. Az én gépemben egyébként jó minõségu Liqui Moly olaj van, nem Selénia, de bízom benne, hogy ez is jó lesz.