Ezzel maximálisan egyetértek, ha valaki úgy értelmezte volna az eddigi beírásaimat, hogy az Alfát mindennél többre tartom, akkor nem fogalmaztam egyértelmûen.
Az ötös/hetes BMW tényleg egy más kategória, és az Alfának ilyen árkategóriájú modellje soha, vagy nagyon régóta nem volt. Legfeljebb két azonos korú és felszereltségû Alfa 166-ost és 5-ös BMW-t lehetne összehasonlítani, bár sajnos még egyiket sem vezettem, és ebben az összehasonlításban már egyáltalán nem lennék biztos benne, hogy az Alfa a jobb.
A 3-as BMW-ben viszont sajnos semmi különleges nincs, fõleg azért, mert a 320d valószínûleg nem is túlságosan jól felszerelt.
A GT-nél gyakoribbak az aránylag jobban felszerelt példányok, a bõrülés és a gerinctámasz sokkal gyakoribb, mint a 320d-kben.
A GT-ben bõr sportülések vannak, ilyen üléseket szerintem használt 320d-ben nem igazán lehet találni. Ahogy én megfigyeltem a használt GT-ket (kivéve ezt a jóárasított Impression X 1.8 szériát), gyakorlatilag csak a bõr mûszerfal és a GPS szokott hiányozni belõlük, így az átlag 1.9-es GT biztosan sokkal jobban felszerelt, mint az átlag 320d.
A minõségrõl és a megbízhatóságról majd késõbb írok, mert ha begépelnék itt egyszerre két oldalt, nem olvasná el senki :)