Viszont ha a dízel döglik be,sokkal drágább az alkatrész.
Én a helyedben 318at vennék,igénytelen munkásautó motorjuk van,falják a kilométert!
320d van ismerõsömnek õ azt mondja h 5 év alatt semmit nem kellett rákölteni és jól is megy,kifogták nagyon!
Egyébként nem rossz dízelek,a régebbi e30,e36 dizelek nagyon rosszak,gatyád rámegy,de e46 nál már nem ez a helyzet,jó konstrukciók.
Vételnél figyelj oda,fõleg a benzinesnél,hogy ne csörögjön,ne adjon kattogó hangot a motor,pöccre induljon,és ha megnyomod 4-5 ezerig ne füstöljön a kipufogó.ha egy bmw nél vmi gáz van a futómûvel azt egybõl észreveszed,remeg a kormány,elengeded jobbra húz,nem a világ legnagyobb problémája,de ha ezeket nem tapasztalod,akkor egy problémával kevesebb.
Motortérben,fõleg ha e46 ról van szó,ne legyenek szigetelõszalagos megoldások,biztosíték táblát is nézd meg,hogy nem-e látszódnak átkötések,szabadon logó kábelrengetegek.
menetközben felhúzott ablaknál hallgasd,hátulról hallasz-e búgó hangot,ha hallasz akkor a differenciálmû kezdi megadni magát,bõven 200 ezer km felett járhat az autó(hiába 70 ezerrel hirdetik).