Szervizköltségek erre a két évre sztem olyan 300k körül voltak. Volt 3 vagy 4 kisszerviz (olaj, szűrők), egy klímatöltés, két hátsó hídszilent, egy bal első lengőkar, két törött külső kilincs (mert prémium mint a disznó, és fasza öregedő műanyagból van :D), izzók erre arra, egy vese (szintén öreg volt, és eltört a motorháztető lecsapástól :D), egy gyújtótrafó, egy termosztát, egy tágulási tartály kupak.. Új 17-es nyári garnitúra volt még 120k, meg egyszer a csajom letörte az első lökhárítót, de azt ne soroljuk a költségek közé..
A változó szelepvezérlés meg azóta szar, amióta megvan.. Ezt most akarom orvosolni.. Ez annyit jelent, hogy alacsony fordulaton nyögvenyelős az autó, kicsit rángat, kicsit nem megy.. Szar. Viszont 2000-es fordulat felett minden okés.. Netet bújva úgy tűnik, hogy az összes korabeli 6 hengeres benzinest érinti ez a probléma..