Hûha, ezt hogyan lehetne megállapítani? Ami egzakt módon kiszámítható költség az a biztosítás+teljesítményadó+mûszaki+zöldkártya. Csak 30 év feletti ember(családtag) nevére érdemes íratni, akkor lesznek a legalacsonyabbak ezek a tételek.
A többi költség csak akkor jelentkezik, ha elromlik valami, de minden jó áron elérhetõ a kocsihoz, szóval egyáltalán nem drága dolog.
Vételkor rá kell költeni a kocsira a vételár 30-40%-át és kb akkor lesz egy tuti géped. Olajcsere, szûrõk, kopóalkatrészek a futómûben, esetleges kárpitozás, hiányzó dolgok beszerzése, polírozás, gumik.
Ez egyáltalán nem sok, ha azt nézzük, hogy mondjuk veszel egyet 300.000 ért amit 350 rõl alkudsz le, rácsapsz 100-150 et és még mindig 500k alatt vagy egy eszméletlenül élvezetes és klasszikus kocsi birtokosaként.