Osztogatja minden admin a büntipontokat mindenféle kihágásért, viszont az ilyen buznyák barmokat mint te beengednek ide...
Szerintem egy fórum NORMÁLIS KERETEK KÖZÖTT LEBONYOLÍTOTT VITÁRÓL ÉS BESZÉLGETÉSRÕL SZÓL!
Nem elsõsorban azzal van bajom amit mondassz, hanem azzal, ahogy mondod...
Ha úgy kezdted volna,hogy "Szerintem az európai autók nyomába sem érnek az amerikai autóknak, mert..." ellenben azzal,hogy az európai autók szarok mert ilyen meg olyan fos mindegyik sokkal több ember lett volna kíváncsi rá,hogy mit mondassz...
De így? Bejön ide valaki kíváncsiságból, és mit lát?
Egy hülye bumburnáykot, aki csakazért, mert neki az amerikai autók jönnek be, elkezdi fikázni az európai autókat. Vicces...
Amúgy meg ha tényleg úgy gondolod, ahogy a #39-es utolsó két sorában leírtad, akkor csak azt tudom mondani,hogy újfent bizonyítottad azt, hogy kurvára nem termettél kulturált beszélgetésre...
"Ez nem igaz !!!
Lehet , hogy Német de nem minõségi!"
Ne haragudj, de ha a német autókra azt mondod,hogy nem minõségiek, fõleg egy M5-ös, akkor te valamilyen tévúton jársz...
A BMW már soktíz éve minõséget képvisel autógyártás terén Európaszerte...
"A keleti autók kb : közép úton vannak!!!"
Tényleg? Nem akarok Toyota Avensissel vagdalkózni, mert az nem ebben a kategóriában van, de elmondanám,hogy a Toyoták azok az autók amik a legtöbb futott kilómétert képesek nagyon jó állapotban produkálni. (Olvass néhány autótulajdonostól kommentet a Totalcaron, vagy valamilyen autós magazin oldalán...)
De ha nem Avensist hozok példának, hanem mondjuk Nissan Skylinet, akkorsem lehet azt mondani,hogy középút!
Éppen a minap volt a Totalcarban egy Nissan Skyline, és elhiheted, nem mai darab... ÉS láss csodát, még mindig elõszeretettel tuningolják, és használják, ~14 éves korukban is. (Ha jól emlékszem 92-es évjáratú autót mutattak be a Totalcarban.)
Mi ez, ha nem a minõség bizonyítéka????
De nem csak a Skyline-t lehet megemlíteni... Honda Civic. Ha nem nyújtana egy elvárható minõségi szitnet, akkor nem tuningolnák annyian. Mert valljuk be, szar autót nem érdemes tuningolni, mert gyorsabb lesz, de bármikor széteshet.
Amúgymeg teljesen hülyeségnek tartom ezt az amerikai vs európai autó összehasonlítást. Mindenki beláthatja,hogy teljesen különbözik a kettõ.
Az amerikai autót mind nagyok, brutálisak, és zabálják a benzint mint az állat.
Az erejük a V8-as V10-es, V12-es motorban van, és a motorra szerelt turbófeltöltõben, meg hasonló finomságokban.
Míg egy BMW?
Egy M5-ös BMW a sportos eleganciát képviseli.
Ki vesz ilyen autót? Akinek elég pénze van rá, és szükséges ahhoz a státuszhoz, amit élete során elért, mert valljuk meg az õszintét, nem rohangál minden csóringer M5-össel.
VISZONT, ahogy írtam, sportos eleganciát képvisel, és ebben van az igazi értéke.
Amellett,hogy begördülhetsz vele egy üzleti tárgyalásra, és elmondhatod: elég pénzem van ahhoz,hogy ilyen autóm legyen, elmehetsz vele egy elhagyott autópályaszakaszra, kikapcsolhatod az menetstabilizáló buznyákságokat, és égetheted vele a gumit, mert az is jól áll egy ilyen autónak.
Aki kicsit végiggondolja a dolgot beláthatja,hogy ég és föld az amerikai és az európai autók világa!