Vannak hasonlóságok: mindkettõben ugyanaz a Power-alapú általános CPU-mag van (mellesleg AltiVeces, tehát nem túl nagy float teljesítményt igénylõ feladatok ezzel is megoldhatók) (x360-ban 3db, ps3-ban 1db, + persze a VPU-k), lényegében a GPU-k is hasonlók.
"PC-nél sincs már túl sok variáció."
Nem-e? Memória 128MB-tól 1-2GB-ig, CPU 1GHz-tõl (abból is Celeron) 3.8GHz-ig (ill. annak megfelelõ AMD), single-core és dual-core, GPU szempontból lásd alább...
"A GPU-knál asszem még szokás külön optimalizálni, de ott sincs túl sok variáció."
Aha, csak épp programozható shader nélküli GF2MX-tõl GF7900GTX-ig (ill. ennek megfelelõ ATI), 32MB-tól 512MB-ig, sima, SLI/Crossfire, vagy 4x-es SLI/Crossfire konfig...
"A PC elõnye az, hogy te eldöntheted, hogy milyen HW szintre dolgozol, és a játékosok majd olyat vesznek (vagy nem veszik meg a játékodat)."
Korábban még azt írtad, hogy a kiadók elsõrendû elvárása a készítõkkel szemben, hogy minnél több gépen fusson, minnél többet lehessen eladni...