Nos, azt kell mondani, hogy ez a 18 milliós Max Payne nyitány egész korrektnek tûnik. Oké, lehetett volna több, mert Wahlberg (amikor õ a kampány középpontja persze) ekörül szokott nyitni, de a Payne név tehetett volna hozzá. Mivel nem tett, így egyértelmû: a rajongó tábor nem olyan népes, viszont hangos (a második game is alig fogyott). A film 35 millióba került, hát az simán meglesz. Azon kritikusok többsége osztja a filmet, akik nem tolták a game-mel, õ bajuk. Mi majd meglátjuk másfél hét múlva (a hazai sajtó már most szerdán, hiszen nem világpremier, van idejük nyugisan bemutatni nekik - most legalább a horgászmagazin meghívott újságírója is megnézheti, mivel újságíró, hiába nem ír róla).
A másik, hogy az õsz pénzkaszáló filmje eddig a Beverly Hills-i Chihuahua (bár nem tudjuk a készítési költségeket, de a Sasszemnél olcsóbb lehet). Ez a harmadik hete, és még mindig simán második lett a pénztáraknál. Összesen már a 70 milliónál jár.
És ha már, akkor említsük meg, hogy a W. csak negyedik lett, 10,5 milliót kaszálva. Ez talán elég lesz arra, hogy a 25 milliós készítési költséget, a marketing 5-10-et hozzácsapva, visszahozhassa.