A Pontifexet nem õ írta, viszont játszott vele, és nagyon tetszett neki, és innen vette az ötletet a fizikához. Egyébként a srác nem kamion-mániás, még sosem ült igazi kamionban, de arra gondolt, hogy úgyis minden játékban sportkocsik vannak, õ miért ne írhatna egy kamionos játékot inkább.
A hajókról és repülõkrõl azt írta, hogy ezek csak tereptárgyak, nem lehet majd vezetni õket. Egyébként saját bevallása szerint lusta a modellezéshez, csak kódolni szeret igazán, ezért olyan kihalt a játék világa. Ezen a téren szívesen vesz minden segítséget (modellek, textúrák, hangok), de csak eredeti, minõségi munkák érdeklik.
Nincsenek komoly tervei a játékkal, neki ez csak szórakozás, akkor fejleszti, amikor éppen kedve van, és olyan funkciókat tesz bele, amik éppen eszébe jutnak. Persze szeretne egy küldetés-rendszert, egy kamion szerkesztõt és egy jobb kezelõfelületet beletenni, hogy használhatóbb legyen a játék, de ezek a dolgok nem villanyozzák fel túlságosan, ezért nem tudni, mikor valósulnak meg.