Szia. Ne hagyd ki, ert jó mindkettõ. A 05-ben nincs törés, de a 06-ban már van. A 06-ban már realisztikusabb az irányítás az elõdjénél, az idei 3 részes idõmérõ is tud izgalmakat okozni, de a lényeg hogy elõdjéhez a 05-hez képest sokkal keményebb. Magyarul: amennyivel élethûbb, realisztikusabb a 06, bizony annyival nagyobb tudást kíván meg. Ahhoz, hogy Hard fokozaton (amit a 05-ben röhögve lehetett nyerni) elérj valamit, már bele kell nyúlni a beállításokba is. A beállítások terén elõször csak a szárnyakon állíts, mert az a legegyszerûbb. Lassú pályákon növeld, gyors pályákon csökkentsd a leszorítóerõt.
Mivel te a 2004-rõl beszéltél az elõbb, ezért biztos vagyok benne, hogy abban is van kerékcsere. Tehát rövid távra alkalmas gumikat használsz, amely lehetõvé teszi, a puha gumi használatát.
Ha az ízére rájössz, akkor csak kacsintasz és már ott sincs az az 1-2 másodperc:-DDD Úgyhogy nem feladni, hanem fáradhatatlanul róni a köröket. Ja és ami a legfontosabb: egyszerre csak egy dolgon változtass és azon is csak egy kicsit, hogy Érezd a különbséget. Ez a lényeg.