Nekem 3 éve van meg. A 3. tulaj vagyok. A mûszaki vizsgán kívül nem voltam vele szervízben, pedig asszonypajtás is nyüstöli rendesen.
A lényeg, hogy az idõszakos karbantartást el kell végezni. Ilyen-olyan tuningolt, buzerált, ültetett, kékenvilágítósmûszerfalas stb. verdát ne vegyél. (Ha nem ragaszkodsz hozzá, jobb az egyszerûbb alapon, mellõzd az elektromos tükröket, ablakemelõket. Potenciális hibaforrás. Egy ennyi idõs kocsinál meg nem biztos, hogy megéri a sok rohangálás az alkatrész után.) Az ilyen kocsikat havonta szétszedik, összerakják. Nem jó. A kilométerórára ne adj. Inkább lesd meg, hogy mennyire kopott a vezetõ oldali ajtókárpit, kilics, üléshuzat, mennyire van felfényesedve a kormány. Feltétlen nézd meg a hátsó sárvédõíveket (sajnos hajlamosak rohadni), meg a küszöbre felerõsített gumicsikot is vizslasd meg, ott is elõfordulhat rozsda. Amennyiben lehetõséged van, feltétlen próbáld ki, menj vele rendesen. Állítsd le, inditsd el (meleen is!), hajtsd meg, hagy izzadjon a vas. Ha van check engine hibája, akkor elõjöhet. Ha van autószerelõ ismerõsõsöd vond be a vásárlás elõtti szimatolásba. Ezek az autók, annak ellenére, hogy nem mai darabok még most is ott vannak a szeren, bárki bármit mond.