Naszóval: A Range nekem mindig is álomautó marad. Sokkal inkább presztízs okból, mindsem gyakorlati. Amikor én még kissrác voltam egy autó napper mesélte, hogy állítólag csak a LandRoverek rendelkeznek olyan alvázzal, ami elhúzza a 2 lovas trailert is, és hogy más vasak elvileg ilyen nem húzhatnának. Nem mintha lenne lovam, sõt 2, de még lehet! De ha kiadhatnék egyszer 25 misit a Range Sport-ra iszonyúan fájna a szívem meghúzni egy ággal, vagy sziklával. Inkább csak lovardában, vagy golfpályán "megjelenni". Viszont az a tudat, hogy nem kell beszarni, ha végetér az aszfalt, vagy éppen hogy valószínûleg te leszel aki a hókotrót is kihúzza télen, ez kárpótolna azért hogy nem úgy megy mint egy 7-es Bömös, ugyanezért a pénzért.
Pick up-okhoz: Jó gépek ezek egytõl egyig, ilyen célokra. Kijutni vele a tanyavilágba is, cipelni egy-egy szerszámosládát, stb. De a siratófal, vagy triál se nekik szól. Aszfaltra, hosszú utakra meg túl puritán, nyers. Mentem én már Ford Rangerrel 140-et. Halálfélelmem volt, komolyan. (Fiestának 180 a vége(downhill of course), nem alapra vagyok para)