Látod pont ezért vagyok én Niva párti. Munkába olyan autó kell, amivel lehet menni napi 2-300 km-t és este még bírja a derekam a ..., nem csak elfeküdni, vagy inkább kifeküdni. Sajna megyek ennyit átlagban, illetve nem sajna, mert szeretem.
Így a terepezésre használt gép marad privát, ott pedig minden leadózott forint számít. Niva olcsó, alkatrész van, és olcsó, és nekem tetszik is.
a farmert itthon parasztnak hívják nem? EZEN SENKI NE SÉRTÕDJÖM MEG, SZÓVICC VOLT!!!
Tegnap éjjel megterveztem a Niva külsejét is. Lökhárítók csõbõl, fekete. Kaszni vagy olajzöld, vagy szürke. Kerekek feketék!!! Persze szériánal nagyobb. Hátsólámpa lecserélve régi Fiat körlámpákra??? Légbeömlõ kivezetés, tetõcsomagtartó, tele lámpákkal. Csõrlõ, emelés, és ami nagyon nem tetszik, az a krómozott kilincs, annak mennie kell. Vagy Wartburgról fekete mûanyag, vagy valahogy átfesteni. Hja...