nem szeretnek vitatkozni, de szerintem az ML,a Cayenne, Tuareg nem olyan SUV, ami jo a terepen!
egeszen pontosan nem alapverzioban!
az elobbi kepen egy gyari range lathato, orszaguti gumikkal! a Cayenne, az ML es a Tuareg is szar gumikkal jon, ami annyira nem jo a terepen viszont kiraly az uton! radasul az egyszerubb verziok 4x4 hajtasa sem fasza. a viszko kuplungosok pl. szarok, a kuplung 3 perc alatt leeg! az ML-bol a V8as az komoly, de szerintem a kiralymerci a G!
a range mas kerdes, mert a kapcsolhato 4 kerek hajtas, a diffi zar a terepre termett. (emelheto hasmagassag, miegymas kulon orom)
velemenyem szerint, a leg egyszerubb a legjobb!
most egy wranglert nyuzok, de a kovetkezo egy hosszu patrol vagy defender lesz.
a tul sok komputer, elekrtonika, miegymas ennyira nem halas a terepen.
a niva kiraly! csavarhuzo es kalapacs, es kesz. egy jo kis dizellel (2.5 tdi) verhetetlen lenne!