Ez így igaz. Végül is 61%-ot kapott oldalsó ütközésre ami olyan "elmegy kategória".
Sajna ez van:
"A román autó karosszériája erõsnek bizonyult. Az elsõ gyûrõdési zónán kívül a karosszéria alig torzult, jól bírta az ütközést. A Logan ajtaja a kísérlet után nem volt kézzel nyitható, erõszakkal kellett felfeszíteni.
A bábuktól érkezõ gyorsulási adatok veszélyesen magas sérülésveszélyt jeleznek. "A dummyk fejét olyan erõs lassulás érte, hogy súlyos agykárosodással vagy akár halállal kellene számolni." - írta a tesztrõl az Auto Bild. A súlyos sérülésveszélyért a Logan övfeszítõ és överõ-korlátozó nélküli övrendszere felelõs a törésteszt alapján.
Az elõrezuhanó utasokat durva rántással fogja meg a biztonsági öv, ami veszélyesen magas HIC-értéket okoz. A vezetõ fejsérülési értéke (Head Injury Criteria) 943, az utasé 1197 volt. 350 körüli HIC értéket mondanánk jónak. A szervezõk két nappal késõbb egy másik Logant is összetörtek. Míg az elsõben egy tizedmásodpercet késett a légzsákok nyitása, addig a másodikban már jobban mûködött a rendszer.
Jóval kedvezõbb a kép a mellkast illetõen. A vezetõét csekély, az utasét közepes sérülésveszély fenyegeti. Erõsen kifogásolható a lábfej védelme a vezetõ oldalán. A sofõr mindkét lábfejét veszélyezteti a pedálok elmozdulása, míg lábszára biztonságban van. Utas oldalon sem a lábfejre, sem a lábakra nem leselkedik veszély.