nocsak,hogy hogy nem,néha még Dávid Sándor se beszél hülyeségeket,találtam mostani memorandumában néhány "használható" gondolatot:
"A Belga Nagydíj igazi, szakmai szenzációját azonban, szerintem Heidfeld, és a BMW csapata mutatta be. Egyedül õk viselkedtek igazi profi csapatként azokban a pillanatokban, amikor a dolgok eldõltek, amikor eleredt az esõ. Ekkor három kör volt még hátra a versenybõl, majdnem huszonegy kilométer. És ekkor a mezõnyben hátul kullogó, elveszett Heidfeld beszólt a csapatnak: "Nem lenne érdemes megpróbálni..." mire a csapat: "De igen! Azonnal gyere be!" És Heidfeld azonnal bement gumit cserélni! Két körrel a vége elõtt! Aztán kijött az esõgumival, és egy-másfél kör alatt körbeautózta az egész mezõnyt, s oda jutott Massa mögé, a harmadik helyre!
Ez volt a szenzáció!
Amely azonnal felvetett egy másik kérdést: vajon a Ferrari csapat vezetõi, akiknek két ászuk is volt, vajon miért nem gondoltak erre a megoldásra? Miért nem hozták ki legalább az egyik versenyzõjüket - aki aztán biztosan megnyerte volna a versenyt? Állítom, hogy amennyiben Jean Todt és Ross Brown közül legalább az egyik ott ül a vezérlõpultnál, akkor még azelõtt lehívja kerékcserére Räikkönent, mielõtt Hamilton beérte õt!
És akkor Kimi nyer!
Ilyen "vabank"-hoz (ezek Nick szavai) azonban dönteni tudó és merõ, vagány vezetõkre van szükség. Ilyen pedig a mai Ferrarinál nincs. Ez pedig nagy baj. Egy-egy ilyen bírói döntés, mint ez a mostani, ideig-óráig az élen tudja tartani õket. De hogy hosszú távon mi lesz?..."