A Sauber 2010-es autójának bemutatója kapcsán ismét felmerült a kérdés, hogy miért maradt BMW Sauber F1 Team a hinwili istálló neve annak dacára, hogy Peter Sauber visszavásárolta csapata többségi tulajdonrészét a müncheni autógyártól. A válasz prózai: jogi okokból - ez a feltétele ugyanis annak, hogy a gárda jogosult maradjon az F-1 jogdíjaiból való részesedésére, amire a tavalyi konstruktõri 6. hely feljogosítja. Emlékezetes: tavaly a Brawn nem tarthatott igényt a jogelõd Honda által kiharcolt pénzre, igaz, most a Mercedes számára egyszeri kivételt biztosítottak a névváltásra. A BMW logója eltûnt a Sauber emblémájából, amint az a csapat új honlapján is látható. Peter Sauber a C29 bemutatóján elárulta: a 2010-es idény végéig nem adnak be névváltoztatási kérelmet. A kérdésre, hogy a hajtásláncot szállító Ferrarit nem zavarja-e a BMW neve, a 66 éves csapatfõnök nemmel válaszolt.
A névnél sokkal életbevágóbb kérdés, hogy a C29-et egyelõre egyetlen jelentõs szponzori matrica sem díszíti. Sauber elárulta: az istálló idei költségvetése alig 40 százaléka a tavalyinak, így a télen meg kellett válniuk 140 alkalmazottól a 400-ból. "Úgy vélem, több szponzorunk lesz, amint elkezdõdik a szezon, vagy legalábbis az európai idény" - fogalmazott. - "Egyszerûen nem volt idõnk támogatót keresni. Csak karácsonykor véglegesítettük a terveinket, akkor pedig már nehéz komoly szponzort találni." Sauber azonban hangsúlyozta: az idei költségvetés biztosított, ráadásul az erõforrás-korlátozási egyezmény (Resource Restriction Agreement) értelmében a közeljövõben a riválisoknak is hasonló szintre kell leszorítaniuk büdzséjüket. A BMW Sauber technikai igazgatója, Willy Rampf hozzátette: a szûkös lehetõségek ellenére a bahreini idénynyitóra elkészül a C29 elsõ komoly aerodinamikai fejlesztõcsomagja is.