(HW Insider) Eden Games iroda, Lyon, Franciaország. David Nadal stúdióigazgató ismerteti a PC-n debütált nagy klasszikus, Alone in the Dark, legújabb manifesztációjának részleteit. Az elsõ részhez hûen borzalmas szörnyeket látunk, de csak ritkán. Cél az AitD hangulatának megõrzése. Hangsúly a túlélésen van. El lehet felejteni a Resident Evilben rohamozó szörnyek tömegét.
A sztori paranormális eseményekkel kezdõdik. A végzetes éjszakán, akik éppen a játék helyszínét képezõ parkban kolbászolnak, képtelenek elmenekülni. Mindenki pánikban zihál és legfõbb cél a túlélés. Emiatt, ha kincset érõ fegyverrel mászkálunk ide-oda, készüljünk fel rá, hogy mások is rávetik vizslató szemeiket. Autónkban elbújva célszerû lezárni az ajtókat, ha nem akarjuk, hogy hajunknál fogva cibáljanak ki az ablakon keresztül.
Újratervezték a fõszereplõt, arca közelrõl extrém részletes lett, szinte érezni a cikcakkos szélû sebet. Az események 2007-ben kezdõdnek. Hogyan kerültünk ide 1920-ból? Rejtély. Az Atari hétpecsétes titokként õrzi a részleteket. Eléggé megrázó intró után fõhõsünk a Central Parkban találja magát. Erõsen amnéziás állapotban. Az elsõ epizód kerek kis egészet képez. Ezután tölthetõek le majd Xbox Liveon keresztül a következõ részek. Mindegyik célja a túlélés lesz. A környezetünkben látott tárgyak élethûen használhatóak és mindegyikre van "alternate fire" alkalmazási mód. Szorult helyzetekbõl minimum háromféleképpen szabadulhatunk.