Ne félj ezzel én is így vagyok. Engem annó átraktak "UltraWebhez" mondván, hogy a lakossági ADSL-t átrakják oda és az üzleti marad csak az Externetnél, ezért aláirattak velem még 1 évet. Az lejárt májusban, júniusban felmondtam az ADSL-t, azóta "Felmondás alatt" van.
Pár napja viszont megkaptam a szeptemberi ADSL havi számlámat, ami ráadásul 1 nappal a fizetési határidõ után érkezett meg és az OLK-ban is csak a határidõ napján járt... (augusztusit meg júliusit viszont nem kaptam)
Azóta is várnom kell a "korrigált számlára", ami ki tudja mekkora összeget takar majd, pláne mert kérték a levélben, hogy ha kaptam már számlalevelet (a júniusit) azt ne fizessem be, hanem majd csak a korrigált számlával együtt) közben meg kaptam fizetési felszólítást a júniusi számla miatt, amikor írtam a Czakó Petikének õ meg visszaírta erényesen, hogy "legközelebb az ügyfélszolgálatnak írjak ilyen témába"...
Kész vicc, amikor õ írta, hogy ha valami megjegyzésem van a számlázással vagy a behajtással kapcsolatban, akkor arra a címre írjak. Persze a levelemre nem válaszolt ténylegesen, vagyis a feltett kérdésemre.
Minden esetre én már azt mondom aki teheti kerülje el õket, mert amit mûvelnek így Externet - Ultraweb téren az kész vicc.
Tipikusan a "Nem tudja a fej, mit csinál a kéz" effektus.
Hozzáteszem amint bekötötték a Chello-t (júni 21-én) az ADSL modemet azonnal ki is húztam, elraktam a dobozba, nehogy véletlen bármilyen módon "bejelentkezzek a hálózatra" és késõbb ezzel érveljenek, hogy azzal, hogy csatlakoztam a hálózatra június 1 után meghosszabbítottam az elõfizetésem" vagy milyen dumákat szoktak még kitalálni...