Szerintem, ha tudod vállalni az olajkályhaszagot és a traktorhangot, akkor használtan inkább diesel, mert ennyi idõsen már kicsi az árkülönbség, viszont a szívódízelek gyakorlatilag elnyûhetetlenek. Kétszer annyit bírnak futni, mint a benzinesek. Az új PDTDI, HDI stb cuccok már nem ilyen strapabíróak. Ezeket a végletekig lefojtják, hogy teljesítsék a szigorú környezetvédelmi normákat. Ahogy tudom, ez nem tesz jót nekik. A PDTDI-k ráadásul eszik a motorolajat is. :(
Egyébként benzinpárti vagyok, de ha kicsi az árkülönbözet, akkor megérheti a diesel. Ráadásul szerintem egyszerre az ember szívesebben ad ki pénzt, ha utána látja értelmét a hétköznapokban.
A szervíz tényleg drágább a dieselnél. Egyszerûen drágább az alkatrész.