A felszereltség nem téma, minden normális gyártónál van legalább olyan felszereltséggel benzines is, mint dízel, sõt. Viszont a dízel drágább, és drágább a szervizelése is.
Plusz ezek az új csúcsrajáratott turbódízelek már nem visznek ki a világból, mint anno a zõccséges merci. Elõbb könyökölnek ki, mint a benzines társaik, mert sokkal szélsõségesebb körülmények között dolgoznak, fõleg az újabbak, amiknél már igencsak lóerõ hajhászás van.
Azt meg senki nem veszi észre, hogy a turbódízelt gyakorlatilag egy ezres fordulatszámtartományban tudod autózni, 2k és 3k között. (nem beleszámítva a kétturbós 10 milla feletti bmw-ket, meg hasonlókat... ezek mennek jól, de fizesd is meg..) Alatta mint a szívódízel (nem megy), felette meg olyat veszít az erejébõl, hogy fejeled ki a szélvédõt. De való igaz, a kettõ között jól húz.