Termeszetesen sok dolgot meg tudunk javitani menet kozben is,de azert nem mindent. A nehezolajos uzemanyagrendszer szakszeru javitasahoz illik par oran keresztul gazolajjal uzemeltetni a gepet, hogy elkeruljuk az uzemanyag "megdermedeset". A nagy dieseleken lekapcslhatok a hengerek de inkabb azert, nehogy tovabbi kart okozzanak a helytelen mukodessel, es nem azert, hogy mukodes kozben javitsuk oket.:D Persze van, hogy ra vagy kenyszerulve meredek dolgok vegrehajtasara. Csereltunk mar torott porlasztocsovet ugy, hogy csak az adagolot "kapcsoltuk" ki a gep mukodott tovabb.
A befecskendezesi nyomasrol: a Warsila(Sulzer) "common rail" motorokon kicsivel kevesebb mint 400 bar.
Az MTU mindig is hires volt arrol, hogy extrem teljesitmenyu (a meretehez kepest) es extrem muszaki megoldasokat tartalmazo gepeket gyartott. Amit linkeltel gepet tetszik de nem ismerem; utanna fogok nezni talalok-e muszaki adatokat.