Komolyan kérdeztem, gondoltam nem fogsz egy 4-5-6 literes v8-at egy 5 hengeres 2.5-höz hasonlítani. Hasonló köbcentire számítottam, ugyanis abból nem hiszem, hogy lenne motor hasonló karakterrel. Dízelre is ugyanúgy lehet hosszú váltót tenni.
Azért hasonlítok turbo dízelt szívó benzinhez, mert szívódízelt nincs értelme. nem tudom miért olyan problémás dolog ez is, dízel mindig is jobban tartotta az árát, hangsúlyozom eddig. Tisztában vagyok azzal is, hogy az elmúlt évek kivételével nem volt pariban turbós-nem turbós terén a két motorfajta, illetve lassan jön a balansz.
Váltásról még annyit, hogy 1-2-4-6 és hopp 90 és még csak meg se erõlteti a motort, 2600-700-nál elváltva. Engem nem érdekel, hogy benzinpárti vagy, de én marhára meg vagyok elégedve a dájzölllel is. Negyedikben elvagyok 1900-tól 3000-ig, ott jön a 6-ik és kész.
Kisebb motorba nem éri meg a dízel, de szerintem nagyobba simán jó.