De ezeket a Lada motorokat szerelték Moszkvicsba is, meg UAZ-ba és GAZ-ba.
Illetve mezõgazdasági használatra is készültek, pl traktorokba, és ezen kívül nagyobb teljesítményû aggregátorokba.
Hogy mennyi készült ezekbõl összesen azt passzolom.
Alvállalatokkal szokták legyártatni ezeket. És kisebb üzemekben kézi összeszereléssel kerülnek a kocsiba szántak, szerintem. Szóval nem az anyavállalatnál kerülnek a futószalagon összeszerelésre. (vagyis most már kockát év eleje óta amúgy se gyártanak Togliattiban)
De kapni a mai napig is autótól külön is. Ugyan úgy ahogy Wankel motor is külön üzemben készül, azt is lehet vásárolni bár mikor, azt pl repülõgépekben szokták gyakran felhasználni. 1-2 tárcsásakat, sárkányrepülõkhöz, a 2-3 tárcsásakat helikopterekhez. De maga a motor ugyan az mint ami az autókba tesznek, csak az üzemanyagellátás más, mert a levegõben karburátor nem játszik, csak befecskendezõ :)
Amúgy a képen látható autó szerintem 2000-es évjárat utáni, mert a benzineseknél akkor cserélték le a motortér hangszigetelést olyanra mint a képen van, szóval gondolom ez is viszonylag fiatal kocka Lada. :)