Nem beszélve a füstrõl, és finom koromról. Meg arról, hogy mennyivel szûkebb a fordulatszám tartománya, és ezért semmivel sem kényelmesebb mint a benzines. Meg arról, hogy az alacsony fordulaton ébredõ baszottnagy nyomaték miatt 5x olyan drága kupplung szerkezet kell bele, ami fokozatosan tudja átadni a nyomatékot. Meg arról, hogy hozzá nem értõ használattal mennyivel hamarabb ki lehet nyírni, mint egy sima benzinest. És hogy egyátalán járáskultúráról lehessen beszélni, minimum 6 henger kell bele, a sportosságról nem is beszélve. És mindennek még ára is van.
Meg ilyen furcsaságok is vannak, hogy az 1.8 140LE-s benzines majdnem fél másodperccel jobbat gyorsul 100-ra, mint a 2.2 140LE-s turbódízel ugyanabban az autóban. Mert ugye az autókban nyomatékváltó van, ami biztos az újdonság erejével hat az ilyen fizikai zsenikre :D