Én meg azt mondtam, hogy a rugalmassági teszt nem motorteszt, ami a benzin és a dízel között hivatott dönteni. Ugyanis a rugalmassági tesztbe a váltó, és az autó súlya is beleszámít amellett, hogy a 4. gang ÁTTÉTELÉHEZ 80-nál tartozó FORDULATSZÁM mellett milyen pillanatnyi TELJESITMÉNYRE képes az autó. Ennyit mond el, és nem többet.
És részrehajló teszt, azért, mert a dízelnek kedvez. A dízel karakterisztikájából eredõen általában itt jobban teljesít, mert 4.-ben 80-120-ig a töltött tartományban autózol pont. A benzines meg feljebb adja le a nyomatékcsúcsát, tehát logikusan nem fog ilyen jól menni. De ha csak 3.ban néznék a tesztet, a benzines máris elhúzna. Nem azért mert jobb vagy rosszabb, csak szimplán a dízel kifut a töltött fordulatszámtartományból.
Ez az, ami te nem fogsz fel, és lépten nyomon megpróbálod mellémagyarázni a leírtakat. Ugyanígy, azt is csak te találtad ki, hogy megrögzött benzines vagyok. Csakmert nem értek egyet a dízelrõl szóló tévhiteiddel.