"Miért kellene leereszteni a fordulatszámot? Van kuplung. A kanyar után a benzinessel is olyan fordulatról gyorsítasz ki, amilyenrõl akarsz." - Oké, tehát kuplung kanyar elõtt be, fordulatot tartod mondjuk 5ezren (habár az elõbb fejtetted ki hogy alacsony fordulaton jobb a benzines, most ennek ellentmondasz de hagyjuk), lelassítasz 40-re, kanyarból kifelé jövet elengeded a kuplungot, és neked az autó egy szempillantás alatt felgyorsul az 5ezres fordulathoz tartozó sebességre, és nem a fordulat esik le inkább a 40-es tempóhoz (jó persze az autó is gyorsul valamennyit)? Azonnal szabadalmaztasd azt a technikát, egy vagyont fogsz keresni vele. Ellenkezõ esetben meg (ha mégis leesne a fordulat) mi értelme van üresben pörgetni?
"50-60-nál a dízelben már a 3.at keresgéled" - áruld már el milyen dízeleket vezettél eddig? Mert ebbõl a szövegbõl traktorra vagy teherautóra tippelnék. De egye fene, hogy a másik oldalt is megnézzük: ha én 50-60-nál harmadikba rakom a dízelemet akkor úgy meglódul harmadikban hogy a benzineseddel álva maradsz mellette, akárhova váltogatsz.