Aha, 1993-ban. Csakhogy a megjelenéskori állapotokról volt szó (~86)! Nem '93-ról, amikor már kezdett bealkonyulni neki (más okokból), és fõleg az A500 már elég elavult volt akkor (nem csoda, hogy "fillérekért" lehetett kapni, és ehhez képest drága volt egy új vinyóvezérlõ)! Ezt magyarázom már mióta. Így elég nagy butaság az a kijelentés, hogy ezért nem terjedt el az Amiga.
"Az also hozzaszolast meg a mi Biro Andrissal tett X360vsPs3 felvetesunkre irtad, ahol a technologiarol beszelgettunk, es az eltero utasitaskeszletekre hivatkoztunk"
Valamit nagyon keversz, mert én éppen az ellenkezõjét írtam: "2-3 hw-re még mindig sokkal könnyebb fejleszeni, mint 25000 variációra." #171" TARGET=_fnew>itt
Mellesleg kicsit rosszul emlékszel, mert ott én vitatkoztam jópár hozzászóláson át BiroAndrassal arról, hogy a PC-s variációk vs. konzolok fix hardverére jobb fejleszteni, és te nyögtél be oda nem illõt (#195).
"te meg tetted a bugyuta kijelentesedet, ahol a PCs processzorokban max uj strukturalis felepites es max uj utasitaskeszletek jelentek meg, de maga az X86-os elavult architektura megmaradt."
És ez nagyjából igaz is. (Bár nem emlékszem, hogy pontosan ezt írtam volna, szerintem kissé kiforgatod.) Lásd pl. a Cell architektúráját. Mellesleg ez egy másik téma, mert ettõl függetlenül a PC-s konfigok variációs száma nagy.
Mindenesetre napnál világosabb a PC-mániád (valaki alább PC-fanboyságnak nevezte), és nem hogy nem tiszteled a vitapartnert, egyenesen utálod, aki más véleményen van, és nem a PC az Isten.