Ez az, csak forgasd ki egyre jobban, amit írok. Minél alantasabban, annál jobb. Ez a becsületes vita alapja.
Egy SM3.0-s kód nem fut SM2.0-ás, vagy rosszabb HW-en... Vagy egy 2.0-ás 1.1-esen. Itt valódi, klasszikus inkompatibilitás van, ezért külön mindegyikre le kell kódolni. De pl. egy 1GB-ot használó játékprogram is használhatatlanná válik 256MB-on, az állandó swappelés miatt. Ez is felfogható inkompatibilitásként. És így tovább.
(Mellesleg csak a #39-esben használtam így, képletesen a "kompatibilitás" szót, a memóriamérettel kapcsolatban. De ha elkerülte volna a figyelmedet, ott is ott volt egy "stb.")
És halkan megsúgom, kb. 18 éve programozok (kb. fél évvel kevesebb idõ óta ASM-ben is), de ez cseppet se zavarjon.