Ja, beidézed, aztán a kommentedben belemagyarázod a saját fantáziálásodat, kiforgatod. De nem hiszem el, hogy ennyire gyenge lenne a felfogásod, hanem inkább úgy van, amit írtak, hogy rosszindulatúan, direkt csinálod.
A másik topikban a memória változatos mérete, procik változatos sebessége nem mint inkompatibilitás volt említve, hanem mint a pc-s konfigok sok variációja. Elõször is ezt fogd már fel! Sikerült??? (Ezt 1-2 hozzászólásban már ott kiemeltem.)
A hw-ek közötti alapvetõ inkompatibilitás pl. a shader-verziók közötti különbség. Stimt?
DE: itt jobban belegondolva (amire te inspiráltál, a kavarásoddal :)) végülis ezek is jelenthetnek inkompatibilitást (azért is! :)), játékprogramok esetén! A felhasználói programok többségének szinte mindegy, milyen sebességgel fut (max. lassabban megy a munka), viszont egy játékprogram használhatóságát alapvetõen befolyásolja, hogy nagyjából folyamatosan 25fps fölött marad, vagy össze-vissza akadozik - ez történik, ha folyamatosan swappelni kell, vagy épp túl lassú a konfig, stb. Vagy talán azt mondod, hogy nem így van? Mert az lenne az épületes baromság, ha azt mondanád! Így a túl kevés memória, túl lassú proci, stb. gyakorlatilag, játékprogram esetén inkompatibilitást jelent: az adott konfig (ill. annak egy része) alkalmatlan egy adott játék megfelelõ, használható, azaz játszható futtatására, ergo inkompatibilis vele (a játékkal, nem a két konfig egymással, ebbõl a szempontból). (Tudsz jobb szót erre?)
Tudom, a szó ilyetén használata szokatlan, eltér a sámáktól, de akinek van egy kis esze, az felfogja, mirõl van szó.