egyrészt gyári példányt már nem csinálnak, az a pár darab ami van a világban (itthon 1 db úgy tudom Budai Béláé) az meg felbecsülhetetlen értékû! Azt az egy darabot ami itthon van 1988ban hozták be akkor volt 1.2 millió HUF + a "nyugati" alkatrészei (weberek, gátlók, stb.) 8000 USD
Idézet a Lada VFTS varázslók c. könyv elsõ kötetének, elsõ fejezetébõl:
"Évente kétszer lemosom és visszatoljuk a garázsba. Versenyezni már nem szeretnék vele, mert az autó ereklye, és ha el kéne adnom fájó szívvel tenném. Tudod a kasznihoz hegesztett gyári bukócsövén még olvasható az eredeti vilniuszi számozás: VFTS 178. És az ugyancsak emblémás kulcstartóról se mondanék le..." Budai Béla
Magyarországon most 4-5 millából kijön egy. Amire egy versenyszezonban úgy még 10et ráköltenek.