"Emlékeim szerint még Gabe Newell mondta azt, hogy a fejlesztési költségek emelkedésével a kezdõ csapatok jobban teszik, ha nem is próbálnak teljes, AAA kategóriás játékot fejleszteni. Inkább csináljanak modokat, mellyel ugyanúgy komoly eredményeket tehetnek le az asztalra.
A Trauma Studios a zseniális Desert Combat Battlefield moddal bizonyított, nem is váratott magára sokáig a bejelentés, miszerint a DICE méretes pénzmagot juttatott hozzájuk. Afféle kihelyezett R&D divízióként funkcionáltak, és a Battlefield 2 fejlesztésében mûködtek közre. Bõvülést és saját játékot vizionáltak a vezetõk egy felvásárlási manõver után, majd a svéd központú DICE merész manõverrel bezárta a céget, és felajánlotta, hogy a fejlesztõk pár ezer kilométerrel ruccanjanak odébb családostul-mopszostul; dolgozzanak Svédországban.
Nyilvánvalóan ehhez túl sok kedve nem volt az amerikai lyányoknak, így kisebb csend után újra visszatérnek. A THQ belsõs stúdiójaként a Frontlines: Fuel of Waron kalapálnak, mely 2007 végén érkezõ háborús játék lesz. Teljes értékû (nem lineáris) szingli és többjátékos módot kínál, illetve realisztikus harcszimulációt ígér. A közeljövõben játszódó Frontlines-ban kísérleti fegyverekkel parádézhatunk, mint például távolról irányított drónok. Megjelenés 2007 végén, PC, PS3, Xbox 360 platformokra."