"Magyar tamogatot meg nem lehet talalni, mert mit reklamozzon a Nemeteknel, Angoloknal, Svedeknel"
Az igazi kerdes az az, hogy "Mit tudjon a nemet angol amerikai es sved hirdetni, hogy a magyar megvegye"
Peldaul: Ha van egy fiatal magyar versenyzo (ok ok Elliott ra gondoltam, es tudom hogy o csak fel-magyar, de miutan jol ejti ki hoyg ba*d meg, es a ku*rva anyad, ez mar magyarosabba teszi ) aki jol megy a VW vagy Alfa vagy hasonlo bajnoksagban, nem godolod hogy ezt a gyar tudna hasznalni arra hogy a magyar vasarlo tomeget (tobbnyire fiatalokat) befojasolna ami tobb penzt hozna?
A magyar embereknek pedig talan tobbet kellene gondolni a hirdetesre, de ahogy mondtam, ugy nem lehet oda alni senkihez sem hogy : hej adjal penzt versenyzesre"
Ha van egy jo uzleti terved, akkor szerintem ossze lehetne hozni egy nagyobb szponszori lehetoseget, de az a lenyeg hogy win-win legyem mind ketto party'nak.
Szoval: Ebbol a sistemabol kiindulva, szerintem idosebb versenyzok is tudnanak tobbre jutni. Ahogy mondjak, a mai napban nem az a legjobb versenyzo aki a leg-gyorsabb, hanem inkabb az aki gyors, de marketing-elheto is tobbnyire.