Nem közvetlen FIA, hanem MNASZ licensz kell a pályákhoz, ami az alapvetõ magyar (ami aztán lehet hogy egyezik az nemzetközi FIA-val) biztonsági elõírásoknak való elégtételt jelenti, és ez csak a Hungaroringnek van. Ez is csak ahhoz kell hogy az egész mezõny (akár 40 autó) egyben indulhasson. Egyesével gyakorlatilag bárhol indulhatunk, mint hegyiverseny, de erre is vannak valami szabályok, de azokat nem tudom, meg valószínû nem is túl szigorak Orfût elnézve :P
És a szabályoknak se a Pannoniaring, se az Euroring nem felel meg, más meg nincs is.
A pannoniaringen kicsúszás esetén át lehet esni a pálya egy másik részére, mert egy préri az egész gyakorlatilag: nincs szalagkorlát a legtöbb helyen, ahol meg van ott meg szembe áll kifele a menetiránnyal. (Tavaly amúgy mikor ott voltunk egyszer, valaki egy BMW-vel ki is csúszott és PONT eltalálta ezt a szemben álló szalagkorlátrészt, tehát azt kell hogy mondjam, igazuk is van hogy nem megyünk oda így, ebben az állapotában versenyezni.)
Euroringgel szintén hasonló gondok vannak, meg ott még a hely is eleve kicsi, és villanyoszlopok vannak a bukótérben meg ilyenek.
Szóval itt Magyarországon együtt menni nincs máshol lehetõség, mint a Hungaroringen, szóval az van, meg hegyiversenyek vannak amig itthon maradunk.